Terug

Verzenden & Retourneren

____________________________________________________________________________________


Op deze pagina vind je alle informatie over Verzending, Levertijden, Retourneren en Annuleren.

____________________________________________________________________________________


> Worden bestellingen gratis bezorgd?

Ja, binnen nederland is uw bestelling altijd gratis.


Bij Discountershop.nl worden alle bestellingen binnen Nederland gratis verstuurd. Bestel je op een werkdag voor 17.00 uur, dan wordt je bestelling dezelfde dag al verstuurd.

Land                    Verzendkosten                               
Nederland Gratis
Belgie €2,99
Duitsland €5,95
Andere EU landen €8,95
Werled €14,95


Ben je op het moment van afleveren niet thuis? Dan zal PostNL het pakket afleveren bij je buren. Mocht afleveren bij de buren niet lukken, dan wordt het pakket de volgende dag nogmaals bij je aangeboden.

____________________________________________________________________________________


Retourvoorwaarden

1. Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 30 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument of een vooraf door de consument aangewezen en aan Discountershop bekend gemaakte vertegenwoordiger.
2. Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door Discountershop verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
3. Kleding en schoenen zijn niet gedragen en het labeltje zit er nog aan (voor zover mogelijk).

 

 

Artikelen die je niet kunt retourneren:

  • Cadeaubonnen en -kaarten
  • Software abonnementen/producten
  • Producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling is verbroken
  • Audio-, video-opnamen en computerprogrammatuur waarvan de verzegeling is verbroken
  • Digitale artikelen; ebooks en games

 

> Hoe retourneer ik mijn artikelen?

 

In de meeste gevallen gratis. En zo gemakkelijk mogelijk. Wij brengen € 3,99 in rekening voor retourzendingen vanuit België en € 7,95 vanuit de rest van Europa. We krijgen wel graag een seintje zodat we voor een snelle terugbetaling kunnen zorgen. Daarom start elke retourzending in je account: Log in, ga naar je bestelling en meld je artikel retour. Je ontvangt van ons een e-mail met alle informatie m.b.t. je retour. Grote en zware artikelen komen we bij jou ophalen.

 

Tips:

  • Bewaar je verzendbewijs. Daarmee kunnen we je verzending traceren als er iets misgaat.
  • Meerdere artikelen retour? Dan kan alles in 1 doos. Efficiënt, daar houden we van!
  • Past het niet in 1 doos? Geen probleem. Vermeld het adres en retournummer op elke doos, dan matchen wij ze in ons magazijn.
  • Je kunt ook retourneren via het modelformulier voor herroeping.

> Wat is het retouradres?

Je krijgt vanzelf het juiste retouradres voor jouw artikel tijdens je retourmelding. We hebben namelijk meerdere adressen en op deze manier krijg je altijd automatisch het juiste adres. Zo hoef jij nooit te zoeken.

 Wat als ik het retouretiket niet kan printen?

Pak je beste pen en schrijf het retouradres mét retournummer op je retourpakket. Dat hoeft niet in schoonschrift, als het maar goed leesbaar is met het blote oog.

> Kan ik mijn retourmelding nog annuleren?

Natuurlijk, je mag je altijd bedenken. Heb je een ophaalafspraak gemaakt? Laat dan even iets weten aan onze klantenservice. Dan zorgen wij ervoor dat de koerier niet langskomt.

In alle andere gevallen hoef je niks te doen. Behalve je bestelling betalen als je dat nog niet had gedaan...

> Hoe weet ik of jullie mijn retourzending ontvangen hebben?

Da’s heel simpel: we laten het je weten. We mailen je zodra je retourzending verwerkt is. Meestal is dat binnen 5 werkdagen nadat je het teruggestuurd hebt.

> Hoe snel is een retour verwerkt?

 Meestal is dat binnen 5 werkdagen nadat jij het verstuurd hebt. We houden je op de hoogte via mail. Zodra je retour is verwerkt, betalen we je terug.

>  Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

We betalen je meteen terug zodra we je retourzending afgehandeld hebben. De meeste retourzendingen hebben we verwerkt binnen 5 werkdagen nadat ze teruggestuurd zijn. Hoe snel het geld daarna op je rekening staat, hangt af van je betaalmethode:

  • Maestro, Bancontact of achteraf: binnen 5 werkdagen
  • Kredietkaart: binnen 5 werkdagen
  • iDEAL: binnen 3 werkdagen

 

 

 

 
Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box
    Discountershop.nl 8.9 / 10 - 983 Reviews @ Bol.com
    Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »