Verzenden & Retourneren
Op deze pagina vind je alle informatie over Verzending, Levertijden, Retourneren en Annuleren.
FAQ
Worden bestellingen gratis bezorgd?
Ja, binnen nederland is uw bestelling altijd gratis.
Bij Discountershop.nl worden alle bestellingen binnen Nederland gratis verstuurd. Bestel je op een werkdag voor 17.00 uur, dan wordt je bestelling dezelfde dag al verstuurd.
Land | Verzendkosten |
Nederland | Gratis |
België | €2,99 |
Duitsland | €7,95 |
Andere EU landen | €8,95 |
Wereld | €14,95 |
Ben je op het moment van afleveren niet thuis? Dan zal PostNL het pakket afleveren bij je buren. Mocht afleveren bij de buren niet lukken, dan wordt het pakket de volgende dag nogmaals bij je aangeboden.
Retourvoorwaarden
1. Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 30 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument of een vooraf door de consument aangewezen en aan Discountershop bekend gemaakte vertegenwoordiger.
2. Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door Discountershop verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
3. Kleding en schoenen zijn niet gedragen en het labeltje zit er nog aan (voor zover mogelijk).
Artikelen die je niet kunt retourneren:
- Cadeaubonnen en -kaarten
- Software abonnementen/producten
- Producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling is verbroken
- Audio-, video-opnamen en computerprogrammatuur waarvan de verzegeling is verbroken
- Digitale artikelen; ebooks en games
> Hoe retourneer ik mijn artikelen? |
In de meeste gevallen gratis. En zo gemakkelijk mogelijk. Wij brengen € 10,99 in rekening voor retourzendingen vanuit België en € 12,95 vanuit de rest van Europa. We krijgen wel graag een seintje zodat we voor een snelle terugbetaling kunnen zorgen. Daarom start elke retourzending in je account: Log in, ga naar je bestelling en meld je artikel retour. Je ontvangt van ons een e-mail met alle informatie m.b.t. je retour. Grote en zware artikelen komen we bij jou ophalen. Tips:
|
> Wat is het retouradres? |
Je krijgt vanzelf het juiste retouradres voor jouw artikel tijdens je retourmelding. We hebben namelijk meerdere adressen en op deze manier krijg je altijd automatisch het juiste adres. Zo hoef jij nooit te zoeken. |
Wat als ik het retouretiket niet kan printen? |
Pak je beste pen en schrijf het retouradres mét retournummer op je retourpakket. Dat hoeft niet in schoonschrift, als het maar goed leesbaar is met het blote oog. |
> Kan ik mijn retourmelding nog annuleren? |
Natuurlijk, je mag je altijd bedenken. Heb je een ophaalafspraak gemaakt? Laat dan even iets weten aan onze klantenservice. Dan zorgen wij ervoor dat de koerier niet langskomt. In alle andere gevallen hoef je niks te doen. Behalve je bestelling betalen als je dat nog niet had gedaan... |